Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад №31 Вінницької міської ради»
Розташований за адресою: м. Вінниця, вул. Скалецького, 23
Розрахований на 365 місць, з 12 годинним режимом роботи (з 7-30 до 19-30) та 3-х разовим харчуванням
Мова освітнього процесу - українська
Всього в закладі функціонує 18 груп, з яких:
- 4 групи раннього віку
- 12 дошкільних груп
- 2 групи для дітей з порушенням мовлення
В закладі виховується 402 дитини, з них:
- 76 дітей раннього віку
- 21 дитина дошкільного віку виховуються в спеціалізованих групах, для дітей з порушенням мовлення
- 139 дітей дошкільного віку виховуються в групах, для дітей старшого віку
Діяльність закладу направлена на:
- створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації, в якому спрямована робота з надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу, реалізація права дітей з особливими освітніми потребами на освіту, їх соціальна адаптація та підготовка до отримання наступного рівня освіти;
- формування у дітей необхідних компетенцій, навичок самостійної та спільної діяльності, активної взаємодії у соціумі шляхом створення багатофункціонального, варіативного, доступного, безпечного предметно-просторового середовища, сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника як гаранту готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.
Змістовними напрямками освітнього процесу є:
- Створити максимально безпечні умови для вихованців в умовах воєнного стану.
- Удосконалити роботу щодо формування здоров’язбережувальної компетентності дитини: знайомити з умовами збереження власного здоров’я, значенням рухової активності та безпечного харчування в зміцненні здоров’я, впливом природних чинників на стан здоров’я.
- Формувати повноцінну життєтворчу особистість дитини, яка поєднує в собі духовне мовленнєве багатство, патріотизм, соціально-моральну чистоту, шляхом формування культури українського мовлення засобами української народної казки та поетичних творів сучасних авторів. Формувати в дітей відчуття приналежності до своєї країни.